Balatoni kiruccanás munkaügyben

Egy építőipari cégnél dolgozom területvezetőként. Mindennapjaim része, hogy építkezésekről építkezésekre megyek és ellenőrzöm a területeket. Továbbá az is feladataim közé tartozik, hogy céges partnereinkkel folyamatosan ápoljam a kapcsolatot, vagy új potenciális b2b kapcsolatokra tegyek szert. Ehhez persze kaptam egy céges autót, amivel közlekedhetek. Én főleg a nyugat-magyarországi régióban ellenőrzöm az építkezési területeket, így gyakran előfordul, hogy a Balaton környékén járok-kelek.

Egyik projekt alkalmával egy gyönyörű többemeletes balatonfüredi családi ház szigetelését mentem ellenőrizni. Az utak közben gyakran beszélgetek a kollégáimmal kihangosított telefonon, hogy valamivel elüssem az időt. Ambrus kollégámat a legjobb ilyenkor felkeresni, mert rengeteget tud mesélni különböző témákban. Ezúttal az út háromnegyedét egy weboldalról való története töltötte ki. Gyakran panaszkodunk mindketten a sok papírmunkára, ami az útnyilvántartás elkészítésével jár. Mesélte Ambrus, hogy egyik nap már elege lett abból, hogy órákat gubbaszt az íróasztalánál, gyakran munka után és ezeket a hivatalos dokumentumokat állítja össze vagy szedi össze hozzá a szükséges adatokat, távolságokat. Mind tudjuk a kereskedelemben minden perc számít, a papírmunkára elfecsérelt idő megtakarítása milliókat érhet hosszú távon.

Mi is a kollégámmal eddig egy elavult módszerrel tartottuk számon az üzleti utak adatait, mert egy excel táblázatba vezettük fel a kilométereket. Iszonyatosan kimerítő és idegtépő folyamatokat szült. A NAV-álló adatok összegyűjtése és a távolságokat kiszámolgatása nagyon időigényes. Ráadásul, ha egy kis hibát vét az ember a NAV könnyedén visszadobhatja a dokumentumot, és kezdődhet az egész elölről. Szerencsére van megoldás, ami nem más, mint a roadrecord.hu. Ebben a blogbejegyzésben kitérek arra, hogy miért érdemes az útnyilvántartásokat és egyéb papírmunkát a szakértőkre bíznod és hogy hogy működik az általuk kínált szolgáltatás.

Mi az a roadrecord.hu?

A roadrecord.hu egy olyan magyar kézben lévő vállalkozás, ami az útnyilvántartásokkal, kiküldetési rendelvény elkészítésének nyűgét hivatott levenni a válladról. Egy forradalmasított technológiai innováció segítségével NAV-biztos, hivatalos dokumentumokat hoznak létre. Ehhez kifejlesztettek egy applikációt, amely felméri a megtett távolságokat, így nem kell számolgatni a bejárt km-eket. Mi több, még egy esetlegesen nem rögzített útvonal esetén is visszamenőleg képes rögzíteni az adatokat a lokációk megadásával havi 7 perc alatt. Miután elkészült a digitális dokumentum a program 70 féle logikai ütközést vizsgál és javít. Ez egy sokkal észszerűbb, gyorsabb megoldás, minthogy a NAV dobná vissza az elkészített nyilvántartást 3-4 alkalommal.

A Roadrecord szakértői bármilyen adminisztrációs folyamatban segítenek, ami az útnyilvántartásodat vagy a kiküldetési rendelvényedet illeti. Ők azok, akik folyamatosan lépést tartanak a jogszabályi változásokkal és tálcán kínálják a hibátlan hivatalos iratokat. El tudsz képzelni egy olyan adóbevallási időszakot, amikor nem kell körmöt rágva azon agyalni, hogy vajon adekvát dokumentumot nyújtottál-e be? A céget megbízhatóság és gyorsaság jellemzi. Teljes körű, modern megoldásokat nyújtanak az üzleti utazások költségeinek kalkulációjában. Ez egy olyan hozzáadott érték, amely garantáltam megtérül, és visszakapod azt az időt és energiát, amit eddig a bürokratikus terhek vettek el tőled.

Mindenképpen ajánlom, hogy látogass el az oldalra, ahol bőséges információt találsz arról, hogy hogyan zajlik a velük való együttműködés. Továbbá felmérheted, hogy melyik az a szolgáltatás, amit leginkább igénybe vennél, és megkönnyítené az életed. A blogbejegyzéseiket is érdemes lecsekkolni, hiszen videókkal, rövid bemutatókkal könnyítik ezen folyamatok megértését. Mi több, ha ellátogatsz a közösségi média felületeikre, akkor megtekintheted a legújabb híreiket és videóikat is, vagy bármilyen frissítést az applikációban.

Mi a küldetésük és céljuk?

A Roadrecords célja kollektíven a munkavállalók és a munkaadók helyzetének könnyítése. Rengeteg cég biztosít céges autót az alkalmazottnak, hiszen munkaköréből kifolyólag sokat kell utaznia. Az én esetemben is így van, területvezetőként, de akár egy retail vagy b2b managerként is hasonlóan fest egy napja az embernek. Ilyen esetben minden megtett kilométert adminisztrálni kell. Ezen kívül nemcsak a megtett távolságokat, de a felhasznált üzemanyag mennyiségét, utazási időt, lokációkat, esetleges szervizköltségeket is vezetni kell. A Roadrecord lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a megtett távolságokat és az úton töltött időt gyorsan és hatékonyan tudják rögzíteni egy applikáció segítségével.

Sokszor milliós összegek térülhetnek meg egy helyesen vezetett útnyilvántartás vagy kiküldetési rendelvény esetében. Mi több céljuk az adóhatóságok munkájának facilitálása is, hiszen lehetővé teszik, hogy a nyilvántartások már egy olyan állapotban kerüljenek hozzájuk, hogy azt ne lehessen valamilyen hiba miatt visszadobni.

Kevés ilyen szolgáltatással találkozhatunk a piacon, viszont attól függetlenül egy égető probléma a cégek körében. Én biztosan fel fogom vetni a felettesemnek a következő meetingen, hogy céges szinten ideje lenne modernizálni a folyamatokat. Ez egy pozitív változást hozna a cégünk életében.

Miért válaszd az egyszerűbb megoldást?

 A válasz egyszerű, mert spórolni akarsz. Spórolni akarsz, idő, energiát, stresszt, és hosszútávon pénzt is. Minden munkavállalónak ki van töltve a munkaórái utazással, megbeszélésekkel, így nem sok idő marad a papírmunkára, nyilvántartások vezetésére. Ilyenkor az az nap megtett kilométerek excelbe való fevezetése is időpocsékolásnak tűnhet, miközben akár egy új partneri kapcsolat lebonyolítását is intézhetnénk. A Roadrecord.hu által az útnyilvántartások és a kiküldetési rendelvények egyszerű és hatékony módon készülnek el. Az eredmény pedig magáért beszél. Iktasd ki ezt a részt a mindennapjaidból és legyél jelen ott, ahol tényleg szükség van rád és ahol a legnagyobb értéket tudod teremteni.

Tehát az első és legfontosabb szempont, ami miatt érdemes a Roadrecordot választani az az időmegtakarítás. A szolgáltatás révén allokálhatod azokat az órákat egy magasabb prioritással bíró feladatra is. Végre képes leszel belekezdeni azokba a teendőkbe, amire a nap végén soha nem maradt időd, és folyamatosan csak tologattad.

Második fontos előnye a szolgáltatásnak az a NAV-állóság. Az ilyen jellegű dokumentumok készítésénél figyelnünk kell arra, hogy az kielégítő legyen az adóhatóságok számára is. Nincs is rosszabb érzés, amikor órákat szenvedsz egy útnyilvántartás vagy egy kiküldetési rendelvény készítésével, mikor leadod pillanatnyi örömöt élsz át, majd mikor a hatóság visszadobja, legszívesebben elásnád magad. Spórold meg ezt az érzelmi hullámvasutat, és szervezd ki a bürokráciát.

Harmadik érv, hogy miért válaszd a céget, az az, hogy lefejlesztettek egy mobilalkalmazást, amivel az útnyilvántartások készítése gyerekjáték. Minden szükséges adatot összegyújt ahhoz, hogy neked már csak minimálisan kelljen vele foglalkozni. Még attól sem kell tartanod, hogy bárki lekövet, hiszen bármikor kikapcsolható a funkció, és még az adatforgalmadat sem fogyasztja.

Összegezve a leírtakat a Roadrecord.hu egy olyan tudásbázist kínál az érdeklődőknek, ami nemcsak rövid, de hosszú távon is kifejti jótékony hatását. A vállalkozóknak és a munkavállalóknak biztosít minden lehetőséget ahhoz, hogy útnyilvántartásaikat és kiküldetési rendelvényüket hatékonyan és jogilag tisztán készítsék el, ezzel hosszú és rövid távon, pénzt -és időt megspórolva az egyén számára.